Tjena!

Jobba jobba jobba, ja de är va jag gör, varje dag känns de som:) Har haft  hosta i en vecka men den har gett me sig nu, så jobbigt på nätterna, för naturligtvis är de ju då det är värst:) Får sitta å sova å de är ju inte så jäkla skoj:(

Ska ta tag i träningen så fort jag känner mig helt bra, känner mig taggad nu:)

Har haft två jätte bra dagar på jobbet nu:) Igår höll ja på att garva ihjäl mig, hade en reservbil, minsta och bland de fulaste ja sett, den va så liten att man knappt såg den:) Knappt någon motorhuv och man kunde bara sitta två å sen va den slut, hihihihi:) Men den gick jätte bra, så lite frän va den ju:) Å idag har jag haft sällskap av en kollega, roligt när man kan åka tillsammans:) Mycke skratt= då mår man bra:)

Nu laddar man för morgondagens jobb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0