Äntligen:)

Idag fick jag äntligen fika me min kära vän, har inte setts på flera dagar:) Mycket trevligt va de:)

Har haft turen att få jobba senaste dagarna, har gått tokbra de:)

Nu håller ja på å laga mat, idag är det kyckling som gäller. Sen ska jag nog baka tror ja, ska ha lite gäster på söndag så då är de bäst att ladda upp me lite hembakat:)

Känner mig väldigt nöjd me allt för tillfället:) Å snön den faller så fint, himla fint me vinter, fast inte när det är plus grader som det har varit i några dagar men idag är de minus. Man är ju van att det brukar vara ca 20 minus i januari, är de vinter ska de fan inte vara plus grader tycker ja, blir så blaskigt å moddigt. Fast ja längtar till april/maj, de är de bästa månaderna tycker ja, när man känner att solen börjar bli varm och man kan sitta ute å fika och grilla:) I love vårkänslor:)

Trevlig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0