Nöjd

Så där ja, nu har ni fått se några bilder från mitt modellande, de va ju tok skoj de. Jaha veckan fortsätter att springa iväg, fattar inte att de måste gå så fort. Känner mig nöjd me veckans klädförsäljning:) Jätte skoj att Malin också har varit med på två kvällar:) Imorn blir de nog en sväng till stan me kärleken, äta nå go mat kanske. Och passa på att handla lite. Måste bara säga att jag gillar olika slags väder men den här jäkla BLÅSTEN får ja spunk på snart,hatar när de blåser. På sommarn kan de ju vara skönt om de fläktar lite men de har ju varit storm senaste dagarna:( Ibland får ja spunk på vissa saker bara så ni vet:) Nä nu ska ja lägga mig å läsa tror ja.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0