Äntligen:)

Känns som att nu är de på rätt väg, hoppas på en natt med sömn för de har de varit dåligt me på senaste. Idag har mamma och pappa varit här, härligt, så goa dom är:) Iövrigt så har de varit skidåkning och go midda. Scnitzel och potatis och sås och sallad, gott gott!

Sitter å klurar på mitt sista arbete, är inte direkt motiverad. Men ändå hoppas jag att de blir så att jag ska läsa till våren också. Så jag gillar nog att läsa även om de känns tungt ibland:)

Åh va jag älskar denna tid på året, julmusik å tomtar, kan de bli bättre. Men jag tycker att folk stressar allt för mycke inför julen, man behöver inte hinna med allt tex. så ska de storstädas överallt, de kan man ju göra närsomhelst på året, inte springer jag runt å tittar så folk har tokdammat, å alla stressar på med julklappar, behöver ju inte vara jätte mycke klappar tycker jag, fast har man barn så förstår ja, då blire ju många klappar. Men om alla tar de lungt när dom är ute å julhandlar så mår alla bättre, för ingen mår ju bra av stress. De gör väl inget om man inte får parkering alldeles vid entrén, eller om man får stå i kö å vänta lite, de blir ju bara värre om man stressar upp sig, å de är inte bra för våran pump:) Å glöm ej att gå å fika lite gott ute i julhandeln, de behöver man:)


Imorn har jag öppet hus, ska sälja ut de kläder jag har kvar, SÅ passa på, bra priser. Kjolar, toppar, byxor, halsband, scarfs.

Trevlig tredje advent på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0