Fredagsmys:)

Ja då va det fredag igen då, herregud va veckorna rullar iväg. Jag har ju som sagt tidsbrist eller så har jag kanske bara problem med att prioritera vad jag ska göra. Man vill ju göra så mycket, träna,läsa,jobba,umgås:) Är även sugen att åka till stockholm å träffa kära syster. 

Idag har jag jobbat och nu ska jag plugga en stund å sen zumba. Sen blir det soffan å mys me sambon:) Han ser piggare ut nu tycker jag, vill att han ska bli bra nu!! Imorn ska det bli sol och då finns de massor jag vill göra. Skulle vilja gå lång promenad, åka skoter, åka skidor, sitta i solen å grilla korv. MEN måste nog plugga tror ja, iallafall en stund. Sen ska vi få främmande imorn också:) På söndag ska ja jobba och på måndag, bra att de blivit några dagar nu. Man är ju en fattig student, så alla extra pengar behövs.


Trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0