Vart tog denna dag vägen?

Ja herregud då va de kväll igen, ibland önskar man att dygnet hade fler timmar:) Idag har ja spenderat tid med en kär vän, sen har jag affischerat lite, jag och M ska nästa onsdag vara i storstugan här i Kälarne och visa våra produkter och kläder, ska bli skoj:) Har varit å jobbat ett kortpass också.

Ska sätta mig å försöka plugga lite nu men de känns inte så inbjudande. Ihelgen blir de ev dans i sundsvall till Shake, skulle vara skoj om de blir så:) Har ju inte dansat på ett tag nu:)

Gillar inte att de blir så mörkt, de är klart de är ju mysigt när man börjar tända ljus å så men jag skulle vilja ha ljust ett tag till, i december då kan snön få komma och de kan vara mörkt å sen i februari kan de få blir ljust igen. Tänk om man kunde få bestämma sånt, bara en gång iallafall.

Tack å hej lagarna väntar på mej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0