Vår nya bil!!





Visst är den fin:) Den har nu gått 15 mil. Den går så fint så.

Idag har det varit en himla bra dag. Vi klev upp åtta och duscha och åt frukost, go lax som ja köpte av fiskbilen. Kallrökt:) Sen for vi neröver me audin. Ner på birsta city å jag klippte mig, sen träffade vi kusin Marie och vännen Cattis och vi gick å fika, då kom även min förra chef och vännen Carina, väldigt trevligt va de:) Men det kändes som att man inte hann prata med alla, skulle haft mer tid. Hann även säga hej till Helen:) Sen tog vi å lämna audin och fick vår skoda. Det kändes bra, sen for vi till laggis till mor och far och åt tai mat från kiosken, gott gott! Å nu är vi hemma, det va den dagen de. Nu blir de slappa i soffan tror ja.

På återseende:)

Kommentarer
Postat av: Kusin Marie

Jättefin bil må jag säga. Det var så roligt att träffa er igår. Hoppas på fler stunder. Vi kommer uppöver vi oxå nu när vägarna har blivit bar. Jag har fortfarande inte smält riktigt att Jörgen blivit dålig. Blev som lite av en chock. Tycker så synd om han. Men han blir snart bra :) Och du var väldigt snygg i håret oxå plus att jag såg att du har gått ner en del i vikt minsann :) Ja vi hann inte prata så mycket men det var väldigt trevligt. Kram på er båda. Och från och med nu så ska jag bli bättre på att följa med i bloggen :) puss <3

2011-04-16 @ 08:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0