Lördag:)

Idag blir det ett kvällspass på jobbet:) Just nu har vi svärfar här som hjälper oss att sätta upp våra typ bambu gardiner i köket. Tur de finns såna, inte alltid kul när solen skiner å få den i ögonen när man sitter å äter. Jag älskar ju solen men ibland vill man ha lite skydd mot den.

 Det närmar sig måndag och jag blir mer och mer nervös... Men de blir nog bra bara man har kommit dit, hon verkar jätte bra min handledare. Ja för er som inte vet så ska jag ut på 4 veckors praktik på hälsocentralen i hammarstrand. Lära mig att ta blodprover, blodtryck mm.

Fick höra en sak idag som jag ser framemot att de blir av:) Just nu skiner solen men de blåser som vanligt. Så ja skippar nog prommis idag, tar ett pass zumba isället:) Har även några nya ryggövningar som jag kör, jätte jobbiga men skönt efteråt.


Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0