Gäsp!

Ja är trött! Det tar på en att vara på APU, känns att man inte är nån ungdom längre. Långa dagar och för korta kvällar:) Men har fått se intressanta saker iallafall men som ja känner efter tre dagar så skulle jag inte vilja jobba på en hälsocentral, men de är ju bara början än så jag får väl vänta med att göra en bedömning.

Jaha då har vi påsk i helgen å jag ska jobba, men är ledig fre och mån iallafall. Vi ska försöka hinna med dessa saker ihelgen:
- kratta( lite iallafall, vi har ju så liten gräsmatta)
- skolarbeten, läsa läsa läsa
- sova
- städa, har typ flera kilo grus i hallen och råttor lite överallt
- tvätta
- hälsa på vänner
- få ordning på garderoben
- ta undan lite vintergrejor
- träna
- göra matlådor till nästa vecka

Ja vi får väl se vad som hinns me.

Vet ni vad jag längtar till?
Jo härliga ljuva sommarkvällar:) Båtturer, bilturer,promenader, doften från grillen.

Tror jag ska beställa en mygghatt, kan vara skönt när vi ska ut å fiska(de är himla kul tycker jag) så slipper ja ha de där jäkla myggen i ansiktet.

Nu väntar en ögon rengörning, man är snart proffs på ögon:)

Sov gott:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0