Tlött i skallen

Då har man klarat av första dagen, är alltid lite jobbigt när man kommer på ett nytt ställe för första gången. Blev fint mottagen när ja kom dit, super härlig handledare:) Trevlig personal och söta elever, fin skola:) Men just nu är de korvstoppning i skallen, alla nya människor, nya namn, nya lokaler, en ny värld för mig. Men ja längtar tills imorn så de väl ett bra resultat:)

Tog 4 minuter att gå till skolan, perfekt:) När jag hade slutat så tog ja en prommis till köpcentrat, tog 10 min, också bra avstånd. Fick äta på skolan idag så då hade ja matlådan kvar, så då slapp ja ju laga mat till middan, skönt.

Nu är frågan, försöka plugga me mitt trötta huvud eller gå ut i mörkret på en prommis istället eller sätta mig i soffan å glo på tvn, vissa som inte gillar att jag ska vara ute å gå i mörkret:) Nja vi får se:)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0