Jäkla telefoner:(

Dom ska bara funka, så är de! Min är nu hos doktorn, eftersom halva touch skärmen inte ville ibland, igår morse när ja skulle upp, så gick de inte att stänga av larmet,kul! Helst för den som ligger brevid och inte ska upp då:) Så nu har ja en lånetelefon, ja de går ju att ringa på den men de känns långt me 3 veckor att vänta, snacka om att man fäster sig vid sin mobil:)

Igår va ja till min kusin, hon har köpt hus, fint va de, hemtrevligt hade dom:) Det blev en lyckad kväll med klädförsäljning, sallad, pajer och många trevliga prickar:)

Va och köpte ett par stövlar också, känns bra:)




Mina favvo stövlar har det  nämligen gått hål på, en del skor vill man ska hålla för evigt:)

Köpte gomackor å for till P idag, trevligt. Funderar på dans på lördag, undra om nån vill hänga me mig?


Dagens middag blir korvstroganoff å ris, mumsfilibabba:)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0