Baka baka liten kaka:)

Jag älskar doften av nybakat, ojojoj:) Nu doftar det saffran här hemma:) Ska försöka hålla mig från att smaka men det brukar inte gå så bra. Synd bara att vi inte brukar äta så mycke fika bröd, är ju skoj å baka men ingen idé att fylla frysen när det blir kvar. Får väl ge bort lite kanske, eller öppna ett café, ja de vore nåt det, sälja lite gokakor och gomackor:) Å goda sallader:) Hade jag haft en liten lokal hade jag nog kunnat haft lite av varje ja:)

Idag har jag och Bettan pluggat på bibblan, gick ju bra det:) Sen blev ja bjuden på fika å sen blev de mer plugg.

Midda idag blev pärer å korv och stekt ägg, de är rejäl mat de enligt karlarna och okey det är faktiskt helt ok att äta de:) Känns som jag har kommit ut ur min matidé torka, ska väl vara glad så länge de varar:)

Nu har ja ännu en blogg ja läser, tycker de är skoj att läsa bloggar:) Magnus Carlsson, han har som alltid varit en favorit för mig, ja kommer ihåg när man stod framför scen på Bergefors parken när Barbados va där, oj va bra dom va:) Man kunde låtarna utantill:)

Ikväll är de äntligen Bonden, bra program:)

En bra dag helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0