Sol regn sol regn

Ja de verkar inte kunna bestämma sig hur de ska vara, åsså lite blåst emellanåt.

 Igår va de ju morsdag, vi va å fikad hos svärisarna, ska nog åka å fira min mamma på ons:) Sen på kvällen va vi till hällesjö å hälsade på, alltid trevligt:) I övrigt har helgen varit väldigt lugn å skön.

 Idag har jag haft besök av en kär vän, rätt va de va så tog vi å tokfor på hammarn en sväng hon å ja, trevligt:) Sen har ja suttit å pluggat, ska till å renskriva snart, måste bara ladda mina batterier först, är inte riktigt i toppform för pluggning, känner mig less. Himla tur att de snart är slut på terminen å sen är de bara en termin kvar,jiiiippppiiii!

Ska även snart åka på ett möte, kan bli intressant:)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0