Tröööööt!

Idag kändes det att man jobbade långpass igår, em va så trög. Tur man hade sällskap av en sommarjobbare, förresten jätte duktiga tjejer vi haft i 3 veckor. Ikväll har ja både promenerat och cyklat, så skönt! Man skulle ha köpt sig en ny cykel, min är ju som ett vrak, ikväll lånade jag svärmors cykel, jätte fin att cykla på, sen hade hon ett tempur överdrag till sadeln, så den blev så mjuk å skön.

 Imorn är ja ledig, då ska jag ha sovmorgon kan ja lova:) Imorn kväll är de premiär på hällesjö, kanske man åker dit å dansar en sväng. Har inte känt mig så danssugen i år, verkar gå i vågor. Tycker att de är lite för trångt på hällesjö ja, blir ju så himla fullt där inne, man kan ju ibland inte ta sig fram där inne. Men samtidigt är det jätte kul att så många brukar komma dit.

Va ja njuter när de är så här fint väder:) Hoppas de blir lika fint till veckan.

Nu blire till å hänga lite tvätt.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0