Längtar

Sitter och laddar för kvälls jobb, tredje kvällen i rad, ser fram emot den för jag ska jobba med en kollega som ja trivs så bra med:) De bara flyter på liksom:) Har nu jobbat klart på vik:et som jag hade men redan på måndan fick jag jobba igen:)

Känner idag att jag längtar som faaan till sommar å allt va den innebär:) Längtar tills sommar danserna drar igång, höll på att bli dans i fredags men fick inget sällskap, så då blev de soffmys me sambon å de är ju inte så tokigt:)

Är jäkligt less på detta grå väder nu, vill ha massor av sol känner ja, man behöver de! Kanske måste gå och sola nån dag.

Idag blir de blodpudding till midda, mums!

Ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0