Less!

Usch va jag har kört fast i en uppgift:( Fy va tråkigt de är me lagar, kommer aldrig ändå att lära mig dessa. Tror ja ger upp och frågar om hjälp imorn på skolan.

Igår tog ja med mig två brudar å for till sundsvall på dans, blev inte så mycke dansat men en trevlig kväll ändå, blir så impad av alla duktiga dansare. Shake va som vanligt bra men jag trodde det skulle vara mer folk. Men de va lite ruggit när vi for hem, bara 2 grader, snart är vintern här:( Va hemma vid 02.30 så idag blev de sovmorgon.

Imorn bär de av till Bräcke och lite socialpsykiatri. Denna vecka är ganska fullbokat med skola och klädvisningar,skoj:) Har nyss bakat lite kakor till onsdagen och igår blev de en morotskaka.

Nä man kanske ska ta å göra ett sista försök, måste vara väldigt trög ja, eftersom jag inte hittar info om detta. Känns som att ja kämpat me denna uppgift i flera dagar.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0