Jösses

Va mycke man hinner när man kliver upp tidigt, eller så tidigt vart de ju inte men iallafall så har ja hunnit pyssla me mycke idag ja.

Har bakat två sorters kakor, tvättat, handlat, renskrivit en uppgift, gjort lite saker inför imorn, så nu känner ja mig nöjd:)

Ska pröva att göra kyclingfile i ugn idag, hittat på ett eget recept, sen om de går att äta de får vi se, stackars min sambo, får stå ut me mycke han:)

Imorn är de alltså dags, mellan 13-19 finns jag i storstugan vid Hc här i Kälarne, kom gärna dit om du är intresserad att kika på kläder eller Aloe vera produkter som min vän Malin har med sig, vi kommer att sälja fika för 30:-, Välkommen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0