Röda ögon....

Blev jobbigt idag när jag hade min sista praktik dag, trivdes så himla bra där, underbar handledare, personal och elever, så det gick inte att hålla tårarna tillbaka när vi skulle säga hej då, såg ut som ja hade grinat i flera timmar när ja kom till bilen. Kommer att sakna er jätte mycket. De blev så glada när jag hade tårta me mig:)

For å handla på ica maxi sen å man blir ju brydd eller så är det jag som kanske är konstig, jag stod vid grönsakerna och hörde ett par som pratade om vad de skulle handla för grönsaker"ja vi kan inte köpa nån gurka idag iallafall för den kommer tydligen från holland" Vad spelar det för roll tycker jag, köpte gurka ja:) Jag bryr mig faktiskt inte så mycke om sånt.

Nä om man ska ta å packa upp allt, känns som att tvättkorgen blir överfull.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0