Glad:)

Känner mig så glad idag, livet är bra härligt:) har tok tvättat idag men det är långt till botten:) Har haft trevligt fika besök och surrat dans, de gillas:)

Sambon ligger och nappar lite, okey han klev ju upp vid 4 , skulle nog vara trött ja me om jag hade stigit upp då och jobbat. Men strax väcker ja han, för jag är hungrig ja och idag blir det en väldigt delikat middag, köttbullar och mos:) Lättlagat.

Imorn drar man på hemtjänsten för ett pass, skoj:) Lär väl bli snöstorm när jag ska ut på vägarna:)

Fattar ni att det är julafton på lördag, har inte fått nån riktig julkänsla än måste ja säga. kanske blir när klapparna ska slås in. Och snart bara en vecka kvar på detta år som gått så himla fort, vart tar tiden vägen, nä man måste ta och njuta varje minut, och göra sånt man tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0