Beroende

Tänkte på en sak när ja va ute å gick, konstigt hur de är de här me att man blir beroende av olika saker. Även fast ja bor i en liten by så möter man några själar när man är ute å går å de roliga va att de flesta ja mötte pratade i telefon. Ja visst är de konstigt egentligen hur beroende vi är av så många saker. Jag skulle nog tycka de va jobbigt å vara utan dator, man är så jäkla van att sätta sig en stund å kollar runt lite. Ja de va vad ja gick å funderade på:)

Vet inte om ja har berätta så mycke egentligen om mig själv för er som inte känner mig. Men ja är iallafall uppvuxen i Laggarberg, mellan Timrå och kovland med mamma,pappa å lilla syster. När vi va små hade vi grisar sen hade vi får, de va mysigt me alla lamm:) Vi har haft en gråhund som hette Jacken, ett antal katter har också funnits på gården och kaniner. Hästar va en stor del av mina tonår, spenderade mycke tid på travet. Och via detta intresse så fick ja en fin vänskap me H.

Jag har gått i skola i laggarberg,timrå och gymnasiet i sundsvall. Efter skolan fick ja jobb på Buketten där ja jobbade i ca 9 år. och nu bor ja ju i Kälarne i jämtland och pluggar till uska och jobbar extra inom hemtjänsten.


Så där ja nu fick ni lite info om mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0