Äntligen:)

Som ja har väntat men nu efter 3 år så äntligen:)



Trodde aldrig den skulle blomma om men nu så! Lite lustigt att de kommit ett skott mitt på:)Undra om man vågar ta de å sätta i en egen kruka,hmmm.



Så får ni även se mina gullrankor som ja gillar så mycke:)








Idag har ja å sambo å J och M varit till hällesjö å kollat in Klockars stuga(tror att den hette så) himla fint va de iallafall, vilket arbete de hade gjort, jätte fint hus va de.


Igår hade vi filmkväll, för som vanligt va de bara skit på tv. Just go with it(min låtsas fru) Jätte bra film, mycke skratt blev de. The tourist, va helt ok.

Imorn är de jobb igen, dagpass. Är så glad för min kusin som har köpt hus och fått sälja lägenheten, längtar att få se hur de ser ut:)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0