Tid

Tidsbrist igen. Har problem tror ja, är ju så fint väder ute å då har man ju inte så stor lust att sitta å plugga:( Känns trist. Fast man blir ju bra mycke piggare när det är sol än regn å mulet. Men det kommer väl fler dagar man kan vara ute. Har suttit å skrivit ganska mycket idag, tog en paus mitt på dan för en prommis me sambon, sen satt jag en stund igen. Sen for vi till svärisarna och åt kokkött, mums va gott det va. Sen hem å skriva igen och nu tror jag att det får vara nog för idag, ska nog träna ett pass zumba innan duschen.

Imorn är det äntligen fredag och det innebär hejdå till  audin och välkommen till vår nya skoda! Ska bli jätte kul med en ny bil, de luktar ju så gott.  Vi ska leverera kläder också imorn och hinna ha en date med kusin och ev en date med en vän som jag hoppas att de kommer bli mer dater med framöver. Och handla på willys och kolla på en ny mobil på elgiganten och hinna hälsa på mor och far. Skulle behöva kliva upp tidigt verkar de som. Skulle även vilja klippa mig på trudes:) Men hinner jag inte de så är väl inte det hela världen.

Har börjat gruva mig inför praktiken, hur ska jag våga sticka en nål i en männsika. Kommer nog inte sova mycke på söndag natt. Och samtidigt under dessa praktik veckor har vi många uppgifter kvar att göra. Nä nu är det dags att göra lite koksalt och rengöra sambons öga. Börja kunna de här med ögon nu.

Sov lugnt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0