Söndag!

Idag har jag jobbat en sväng, gick bra, fast jag fick åka samma väg sex gånger:( Ska jobba ett pass imorn också:) Sen köpte ja med mig pizza hem, super gott va det! Imorn håller jag tummarna för syster, hon har visning på lägenheten, den är ju så fin, borde inte vara så svårsåld.

Håller på med en jobbig uppgift nu, en hemskrivning om olika fall, känns som den blir hur lång som helst. Å nu närmar det sig praktik också, ska vara 4 veckor på hälsocentralen i Hammarstrand. Känns både nervöst och roligt. Så på tis ska vi träna på att sticka igen:)

På fredag ska vi hämta vår nya bil, jippi! Ska bli sååå kul. Den är jätte fin:)
Nu ska jag skriva lite om MS, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0